Am stat sa ma gandesc daca sa scriu sau sa nu scriu despre o intamplare de acum cateva zile.

Cum stii si tu, intotdeauna granita intre a face ceva si a nu face acel ceva, e de fapt o linie foarte fina. 

Am ales totusi sa scriu pentru ca intamplarea are un mesaj. Si e posibil ca acest mesaj sa iti fie de folos si tie :)!

Povestea e simpla si clasica: intr-o zi am plecat prin mall sa imi cumpar o poseta ,,care neaparat imi trebuia” 🙂 .

M-am tot plimbat… am intrat si am iesit din mai multe magazine. Stiam exact ce caut! Stiam exact la ce o voi potrivi si … aveam si buget :).  Ma gandeam ca sigur apare ea, eu doar sa fiu atenta 🙂 ! Am vazt mai multe modele, mai multe variante care erau aproape cam ce imi doream. Erau aproape … dar nu ce imi doream! Asa ca am continuat sa caut. Inca un magazin si inca unul. Posete puzderie! Mari, mici, colorate, negre… de toate felurile si de toate culorile… Dar eu stiam ce vreau si pentru ce 🙂 … M-am uitat, am avut rabdare si… la un moment dat, bineinteles ca a aparut! Iata poseta mea in vitrina lor :)! Gata, aceea este! Intru hotarata! O cer, o ,,probez”. Ma uit cum arata, de aproape, de departe, culoare, calitate ….

Buget? Maricel – dar ….analizez – merita banii ….e perfecta!!

Si totusi …Aveam un sentiment ca … mai e ceva… acel sentiment… ca nu dai banii cu toata inima!

Imi zic: stai putin, hai sa ma mai uit o data! De unde sentimentul acesta? Are culoarea potrivita? Da! Are forma potrivita? Da! E exact pentru ce iti doresti? Da! Ti-o permiti? Da, sigur! Si atunci?… De unde sentimentul? 

Hm…. hai sa ma mai uit o data! Ma uit la ea inca o data, sa inteleg ce ma deranjeaza! Ma uit inca o data si…. deodata INTELEG! 

Poseta care urmeaza sa fie A MEA, pe care platesc fara sa negociez, poarta inscriptionat,  ,,la vedere” brandul LOR!

Asadar urmeaza ca eu, pe unde ma plimb, cu poseta mea cea noua sa fac marketing pentru brandul lor…

Ei, asta drept sa spun … nu prea imi place! Sa si platesc sa si fac marketing pentru brandul lor?!

Intelegeam daca mi-o faceau cadou sau daca aveam vreun alt beneficiu de genul reduceri la produse din brandul respectiv … sau orice alt beneficiu! Dar sa si platesc sa si fac marketing pentru brandul lor…. Fie el si un brand mare! Presupunand ca m-as plimba cu ea si ar vedea lumea de unde e poseta mea, cu ce m-ar incalzi asta? Eu imi cumpar o poseta ca sa o vada lumea sau ca sa imi placa si sa o port cu placere?

Ce crezi ca am facut? Am multumit doamnei care era acolo consultant de vanzari si … am plecat. FARA poseta!

De ce ti-am scris povestea asta?

Am scris povestea asta pentru ca are un mesaj si pentru ca acest mesaj poate fi extins si cand vine vorba despre cosmetice!

Atat de multe persoane fac marketing pentru cosmetice care nu sunt si nu vor fi niciodata brandul lor!

Inteleg ca e important brandul cu care lucrezi dar hai sa iti dau azi bonus- pentru ca ai citit acest articol pana la sfarsit 🙂 – un mare pont de marketing!

De fapt … uite 2 ponturi

Primul pont: Cand ai un nou produs de la o firma renumita, promoveaza CE REZULTAT AI OBTINUT TU, PRIN TEHNICA TA, FOLOSIND PRODUSUL LOR! Promoveaza rezultatul obtinut de tine mai mult decat produsul lor! Intelegi diferenta?

Si, al doilea pont: Daca vrei sa promovezi in primul rand produsul sau brandul, asigura-te ca si tu poti avea ceva in plus de castigat din acest lucru. Fie ca vei castiga acum fie ca vei castiga in timp, asigura-te insa ca vei avea ceva concret de castigat!

Daca vei face aceste 2 lucruri, in timp, vei putea ajunge ca tu  sa fii platita de brandurile cu care lucrezi  si asta e ideal ca specialist in beauty!

Conteaza acest lucru? Depinde cum vezi lucrurile! Daca vezi lucrurile doar ca specialist beauty, poate conteaza doar ca iti permiti sa lucrezi cu un brand! Daca insa vezi lucurile si ca specialist beauty si dar si ca antreprenor CONTEAZA sa ai si alte surse de venit in afara de serviciile pe care le oferi!

Stiu ca unii vor spune ca aleg anumite branduri pentru ca  toate clientele lor sa fie supermultumite! Aleg aceste branduri pentru ca isi respecta clientele si vor sa le ofere calitate! Da, asa este, sunt 100% de acord cu tine dar…. Te-ar deranja ca, de la brandul pe care dai bani,  cu care lucrezi si pentru care in realitate faci marketing, sa iti si ofere beneficii in plus?

Acum… de unde crezi ca stiu toate acestea? Bineinteles ca din experienta proprie :)! Si eu am facut mult marketing pana cand am inteles aceste lucruri! Si eu am cautat mult pana cand am gasit o solutie care sa insemne si respect pentru clienta dar si o recompensa corecta pentru activitatea mea!

Te-a ajutat acest articol?
Da-mi un feedback si spune-mi cum te ajutat!
Asta ma incurajeaza sa iti mai impartasesc din experienta mea!
Descarca gratuit si urmatorul GHID. Sigur te va ajuta! 

CLICK AICI CA SA DESCARCI GRATUIT GHIDUL 18+1 METODE CUM SA FACI ECONOMII CA MAKE-UP ARTIST!

Ghid make-up

Cu drag,

Gina

(Visited 112 times, 1 visits today)


Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.