Make-up Artist sau SUPERMake-up Artist?

Doar o simpla observatie …

Poate ca ai observant si tu ca si mine ca e arhiplin Facebook-ul de oferte de machiaj!

Sunt o multime de persoane care se prezinta ca make-up artisti. O multime de persoane spun ca realizeaza cel mai reusit machiaj de seara, cel mai rezistent si spectaculos machiaj de mireasa.

Cum gandeste potentialul client?

Probabil ca, un client, daca isi doreste sa aleaga un make-up artist pentru un eveniment si nu cunoaste personal nici unul poate – sa caute pe Google.  Google sigur o sa il duca la un cont de Facebook sau la un site. Asa clientul va reusi sa gaseasca acel make-up artist care se potriveste ca stil cu ce vrea el. Se va uita cu atentie pe portofoliul make-up artistului si isi va da seama daca este stiul care I se potriveste sau nu.

 

Acesta este intr-adevar un scenariu posibil. Sigur insa, potentialul client mai are nevoie si de alte informatii despre make-up artistul  pe care il alege. Se poate, de exemplu, sa vrea sa stie daca este punctual, daca este serios, daca isi respecta angajamentele. Mai vrea sa stie daca e deschis spre a intelege ce isi doreste clientul. Sau daca e  deschis spre a intelege personalitatea clientului ca sa ii aleaga un make-up professional potrivit.

 

Aceste ,,altfel de informatii” potentialul client le poate obtine doar de la persoane care déjà au beneficiat de serviciile make-up artistului respectiv. Asa ca, de fapt ajungem in acelasi loc: ca make-up artist esti ales atat pentru ceea ce stii sa faci cat si pentru ceea ce esti ca persoana.

SuperMake-up Artist?

Am spus asa pentru ca, de la tine, ca make-up artist se cere si se va cere mai mult decat ceea ce stii sa faci. Se cere mai mult decat tehnica de machiaj perfecta, produse de calitate si eficiente, un portofoliu impresionant.

 

Atunci cand vine mireasa la proba si se gandeste o data, apoi se razgandeste, apoi iar se gandeste si apoi iar se razgandeste … Mai intai ii place machiajul tau, apoi, in urmatoarele 5 minute nu ii mai place. Te pune sa il schimbi, sa mai incerci inca ceva … Apoi descoperi ca are o poza a unei celebritati si ca de fapt ea asa ar vrea sa arate ….. Deci de la tine se cere sa fii calma/calm, sa fii intelegatoare/intelegator, se cere sa zambesti si, zambind sa ii explici cu multa rabdare de ce ai alege asa si nu altfel …

 

De la tine se cere sa lucrezi rapid, sa te grabesti, dar sa lucrezi foarte bine, fara sa fie tensiune ca sa nu se strice feng shui-ul evenimentului.

 

De la tine se cere sa fii empatica/empatic.

 

Se cere sa fii prietenos si sa lucrezi relaxat.

 

De la tine se cere sa zambesti cand lucrezi, sa insiri incredere si siguranta.

Si se mai cere …

De la tine se cere sa fii punctual/punctual si sa ai tot ce iti trebuie la tine, sa nu uiti absolute nimic!

 

De la tine se cere daca trebuie sa stai ore in sir in picioare, sa nu obosesti.

 

Se cere sa faci un machiaj pentru nunta adica ceva … ,,ca un machiaj de zi … dar putin mai pronuntat”  …  sau ,,ca un machiaj de ocazie dar putin mai estompat ”…

 

Se cere sa vorbesti frumos, sa fii politicoasa/politicos.

 

Se cere sa oferi o superexperienta clientei tale …

 

Ai nevoie de toate acestea si de inca multe altele, cu siguranta. Toate astea nu se invata la scoala de make-up. Toate astea nu sunt in programa scolara. Toate acestea vin cu experienta si le poti face daca ai suficienta pasiune pentru domeniul pe care ai ales sa profesezi.

In realitate nu e nevoie sa devii supermake-up artist. Ci doar un profesionist pe domeniul tau.

Cu munca, cu pasiune si cu rabdare poti reusi cu siguranta!

 

Depinde doar de tine! Nu te descuraja orice ar fi, continua si vei reusi!

 

 

Cu drag,

Gina

 

Acest articol este scris de Gina Stefanoaia, pe scurt:

  • Fondator Academia Startline (251 de absolventi cu diplome autorizate, peste 2000 de participanti la seminarii si cursuri beauty)
  • Pasionata de Antreprenoriat, Leadership, Succes personal si profesional
  • Dedicata in a ajuta si alte persoane sa inceapa si sa isi dezvolte propriile afaceri profitabile

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

(Visited 67 times, 1 visits today)

Lasă un răspuns