Etichete pe cosmetice
- Posted by Gina
- On 13 noiembrie 2017
- 0 Comments
Ti s-a intamplat si tie sa ai cosmetice pe care nu iti mai amintesti de cand le-ai cumparat sau de cand le-ai deschis?
As spune ca asta se ni intampla in mod obisnuit asa ca astazi m-am gandit ca iti poate fi de folos o informatie simpla!
Este vorba doar despre un gest foarte ,,la indemana”: cand incepi un produs nou.
Ideal este sa aplici pe el o eticheta cu data la care ai deschis produsul.
Acest gest trebuie sa il faci si daca lucrezi in domeniul beauty si daca este vorba doar despre produsele cosmetice pe care le folosesti tu pentru tine acasa.
Motivele sunt de fapt, doua:
1. Avand etichete pe cosmetice poti urmari perioada de valabilitate a produsului.
E important sa stii ca, conform legislatiei in vigoare (LEGE nr.178 din 18 octombrie 2000 privind produsele cosmetice), producatorul este obligat sa specifice data de expirare a produsului doar daca perioada de valabilitate este mai mica de 30 de luni.
Cu cea mai mare probabilitate, vei gasi inscriptionata pe cutie doar data fabricatiei (MFG) si atat.
Si, vei mai gasi pe produs o inscriptionare: un capacel deschis pe care scrie 12M, 6M, 3 M etc, dupa caz.
Acesta reprezinta numarul de luni de valabilitate a produsului dupa ce a fost deschis.
Uite aici cum arata inscriptionarea:
2.Punand etichete pe cosmetice poti face un raport cantitate/calitate/pret.
Da, sunt sigura ca de obicei nu ne gandim la acest aspect.
Cand vine vorba despre pretul produsului noi spunem ca este ieftin sau scump – de obicei prin comparatie cu preturile unor produse de acelasi tip.
Totusi, daca vrei sa ai inca un criteriu referitor la pretul produsului pe care il folosesti este bine sa faci si un raport cantitate/calitate/pret.
Cum? Simplu: Imparte suma platita pe produs la perioada (numarul de luni) in care l-ai folosit.
Sau… imparte la numarul de utlizari …
Daca folosesti demachiantul tau dimineata si seara (adica de 2 ori/zi) timp de 6 luni, imparti pretul la 360 (6 luni x 30 de zile x 2) si afli costul/utilizare.
Acesta este inca un mod prin care iti poti da seama daca produsul tau ,,isi merita banii”.
De asemenea, acest calcul iti poate fi de mare folos.
S-ar putea sa descoperi ca produsele care par scumpe la prima vedere pot fi – in timp – comparabile ca si cost cu altele care la inceput iti par accesibile!
Si, s-ar putea ca, facand acest calcul, sa incepi sa te gandesti ca – de fapt – iti poti permite si produse ,,mai scumpe”.
Posibil chiar sa poti aborda produse premium la care pana acum nici nu prea te uitai, de teama ca iti depasesc bugetul.
(Eu …. ce sa mai spun despre demachiantul meu? L-am folosit 12 luni… deci 12 x 30 x 2 utilizari…)
Sa pui etichete pe cosmetice este asadar un lucru mic ce poate face o diferenta mare.
Si, daca vei cauta – de curiozitate – LEGEA nr.178 din 18 octombrie 2000 privind produsele cosmetice – vei descoperi multe lucruri interesante. Vei descperi informatii pe care ar trebui sa le gasesti pe recipientele sau pe cutiile produselor cosmetice.
Astfel tu fi sigura ca ai achizitionat un produs cosmetic original in care poti avea incredere.
Daca vrei sa afli exact ce recomanda Specilistii in Frumusete certificati de Academia Startline, scrie-mi un mesaj privat. Iti raspund cu multa Bucurie 🙂 !
Pune si tu in aplicare si spune-mi cum ti se pare!
Cu drag,
Gina Stefanoaia
Fondator Academia Startline
0 Comments